KU MOHON KAU MENGERTI :'/

heyy korang , dah lama x post story kat blog nih kan . berabuk sudah blog aku nih kann --'
act , malas nak update sebab line cam babis ajak begurau :') but harini berpeluang nak update so update jelhaa an :') line nih memahami .. time2 aku sedih mesti die okayy and aku dpat update blog :')
korang , sebenarnya aku perlukan budak PK aku balek macam dluw" tapi aku tau die tak mungkin kembali kat aku sebab die dah tak sayang aku :') kalau aku ade peluang balik pada die mcm dulu , aku nak babe masa tuhhhh :') aku nak gunakan sebaik mungkin :') aku nak kumpulkan kenangan indah antara aku dengan die sebab aku sayang die sesangat :') yeah , aku sedar aku bukan terbaik untuk die , tapi aku akan cuba jadi yang terbaik ., tkde sorang pon yang cuba paham ape yang aku rase :'( semua busy ngan life maseng" and aku ? aku just menyimpan perasaan yang mendalam dengan rasa sakitt yangggg dalam --' xde sapa yang cuba untuk pahami aku :') aku macam x penting ntuk sesapa ponn :') terasa mcm diri ni asing lak antara korang semua :') bila lah aku nak bahgia macam orang lain :') bahgia mcm kapel" lain :') sedih pedih bila hidop macam nie . hidop dengan rase sakit hati :') aku cuma nak die balik pade aku macam dluw .
sekarang dah xde orang aku kejut bangun tidur bila aku sekolah , takde orang yang aku nak ajak bedekak mcm selalu --' xde owg yang aku nak care macam selalu :') and xde org buat aku ketawa mcm mana die wat aku ketawa dluw :') even die selalu wat aku marah and sakit hati ngan perangai die , aku tetap sayang die . tekejal tekejal die pon die tetap yang terindah dalam hidup aku sekarang :') walopon die tgal aku ngn kwn2 die masa kat seget and die hilang entah kemana sekejap , aku tetap sayang die kay . korang semua mungkinade yang x suka aku relay ngan die . tapi ape aku kesah , sebab die yang boleh wat aku tersenyum and bahgia :') takde sorang pon paham macam mana aku rase :'( korang xde kat tempat aku sbb tuh korang boleh ckp ramai lagi lelaki yg ade ntuk aku (!) korang x rase k . aku dah lama smpan perasaan kat die tapi aku diam sebab die dah ade relay , but pade hujungnya die usha aku jadi bulan die :') sekarang ? semua tuh dah xde ! aku bukan bulan die lagi :'( die ade bulan baru :'(
aku mengaku hati aku hancur bila tau semua nih :'/ tapi ape yang aku bedaya ? aku xde daya nak halang semuanya sbb aku xde hak k >.<' walopon aku syg die :'(
PRINCE PK :'( please love me back . imisyouuubadlyyy :'( bby nak biyy yang dluw ! bby nak biyy PK bby yang selalu ketawa even bby siries and marah :'/ bby rinduu time dluw , rindu nak kejut biy bangun tdow bile balek sekolaa :'( rinduu nak denga biyy ketawa bile on call :'( rindu nak membebel kat biyy :'( bby rindu semua tuh tapi xde sorang ponn paham sedihh and duka bby :'( sampai family sendiri nak jadikan bby musuh :'/ biyy dah xde tempat mengadu selain abg ham yang selalu dengar masalah bby . tapi bagi bby tuh x cukup sebab bby perlukan biyy :'( bby nak biyy balekk :'(

PRINCE PK <3 imissyoubadly . ineedyourightnowandever >.<'  BYE :'(

No comments:

Post a Comment