AKU LEPASKAN KAU ♡



assalammualaikum ♡
gamba kat atas nih penoh dengan kenangan kaan ? hahai -.-'
takpea , aku kuat sebab semua nih keputusan aku :')
aku tau kau terseksa ngan ape yg aku buat kat kau selama nih .
sorry k sorry , aku tak dapat buat kau bahgia lagi .
aku tak dapat nak jage and care kat kau mcm awal-II dulu .
aku tau aku salah buat kau macam nih -.-'
tapi kau taktau niat aku yang sebenar nya and kalau kau na tau pon aku takkan explain .
cukup lah kau tau aku wat semua nih demi kebahgiaan masing" ♡
29/06/2012 permulaan relay kite :') and ta sampai sebulan kita dah xde ape" lagi .
jangan pernah cakap yang AKU TAK SAYANG KAU OR GAME kau ..
dalam masa aku dah berubah ,, kau takde cuba pon nak tambat hati aku balik kan ?
makin kau berubah adelah :) hahai -,-'
dari situ jeh aku mula rasa makin kosong and takde rasa nak selamatkan relay kita .
patotnya , time" aku dah mula nak pergi dari aku .. kau cubalah tambat hati aku balik .
tapi ape kau buat ? kau ta text aku , call lagi lah tak kann -.-'
HAHA :') kawan kauu pujuk aku petahankan relay kite . tapi tak guna dah :/
hati aku betol" ksoong and sentap . kau yang buat aku jadi mcm nih :/
aku lepaskan kau bukan sebab orang ke tiga . kau faham ?
aku cuba sikit" pertahankan relay kite tapi tetap tak boleh .
mungkin bukan jodoh kita :')
kenapa aku buang relay kite kat fb ? sebab kau sndiri tweet , knpe kau lak kene buang sedangkan aku yg nak break .. so biarlah aku padam sendiri relay tuh -.-
and aku dah dapat tau kau ade peganti aku sebab tuh aku padam relay tuhh :')
kau dah bahgia kan ? congrates ♡ aku tumpang bahgia kalau kau bahgia :')
aku lepaskan kau cara baik and aku harap kau terima keputusan aku dengan cara baik .
jangan sedih , jangan nangis ♡ aku tetap ada walaupun relay kite dah takde :')
dluw kau penah jugak mintak aku lepaskan kau :') kali nih aku sndiri yg lepaskan kau dengan rela .
terima kasih sebab pernah jadi sebahgian dalam hidup aku ♡
terima kasih pernah jage and didik aku wlaaupun sekejap ♡
terima kasih sebab ajar aku erti S E T I A ♡
terima kasih sebab ajar aku M E N I L A I ♡
kau hot , kau ramai admire and semua tuh akan buat lagi senang kau lupakan aku :')

SYED FAHMI SYED FADZIL ♡ thank you very much :')

No comments:

Post a Comment